V obchode Jazgot nájdete krátke a konkrétne odpovede na najčastejšie kladené otázky.

Dostanem za svoje nákupy faktúru s DPH?

Áno. Ak chcete dostať faktúru, pri zadávaní objednávky vyberte vo formulári údajov možnosť "Spoločnosť" a zadajte fakturačné údaje.

0

Môžem si svoju objednávku vyzdvihnúť osobne? A ak áno, kde?

Áno, objednávku si môžete vyzdvihnúť osobne v našom hlavnom sklade pri Rzeszowe (36-004, Łąka 260M). Sklad je otvorený od 8:00 do 16:00.

0

Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

Objednávku môžete zmeniť len dovtedy, kým ju od nás neprevezme kuriér. Ak to chcete urobiť, čo najskôr nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom.

0

Ako dlho je proforma platná?

Proforma je platná 10 dní. Tak dlho bude rezervácia trvať.

0

Ponúkaš službu

Áno, ponúkame autorizovaný servis vozíkov z našej ponuky, ako aj iných značiek. Servis vykonávame na území Poľska, v našom sídle pri Rzeszowe.

0

Kde nájdem potvrdenie svojej objednávky?

Zákazník dostane potvrdenie objednávky e-mailom. Je k dispozícii aj v zákazníckom účte po prihlásení.

0

Kde nájdem potvrdenie svojej objednávky?

Zákazník dostane potvrdenie objednávky e-mailom. Je k dispozícii aj v zákazníckom účte po prihlásení.

0

Ako môžem skontrolovať stav svojej objednávky?

Môžete si to skontrolovať po prihlásení do svojho konta. Bude viditeľná v histórii objednávok. O zmenách stavu objednávky informujeme zákazníkov aj e-mailom.

0