6.    REKLAMÁCIE VÝROBKOV

6.1.      Základ a rozsah zodpovedností Predajcu voči Zákazníkovi, ak má predávaný V7robok fyzickú alebo právnu chybu (ručenie), sú stanovené všeobecne platnou legislatívou, predovšetkým občianskym zákonníkom (vrátane článkov 556 – 576 občianskeho zákonníka). 

6.2.      Predajca je povinný dodať Zákazníkovi bezchybný Výrobok.

6.3.      Zákazník môže reklamáciu podať nasledujúcimi spôsobmi:

6.3.1.      píšuc na adresu: Łąka 260M, 36-004 Łąka, Poľsko;

6.3.2.      píšuc na e-mailovú adresu: serwis@jazgot.com.pl.

6.4.      Odporúčame, aby Zákazník v opise reklamácie uviedol: (1) informácie a okolnosti týkajúce sa predmetu reklamácie, predovšetkým typ a dátum objavenia sa (zistenia) chyby; (2) spôsob privedenia Výrobku do stavu zhodného s Kúpno-predajnou dohodou alebo vyhlásenie o znížení ceny alebo o dostúpení od Kúpno-predajnej dohody; ako aj (3) kontaktné údaje osoby, ktorá skladá reklamáciu – uľahčí to a zrýchli posudzovanie reklamácie Predajcom. Požiadavky uvedené v predchádzajúcej vete sú iba odporúčaním a neovplyvňujú účinnosť reklamácií, v ktorých nebol zachovaný navrhovaný popis reklamácie.

6.5.      Predajca sa k reklamácii Zákazníka vyjadrí bezodkladne, avšak najneskôr v priebehu 14 kalendárnych dní od dňa jej zloženia. Ak Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, ktorý si uplatňuje práva vyplývajúce z ručenia za zhodu predanej veci s dohodou, požiada o výmenu veci alebo o odstránenie chyby alebo zloží vyhlásenie o znížení ceny, určujúc sumu, o ktorú má byť cena znížená, a Predajca v priebehu 14 kalendárnych dní na túto požiadavku neodpovie, považuje sa to za uznanie tejto požiadavky.

6.6.      Zákazník, ktorý si uplatňuje práva vyplývajúce z ručenia za zhodu predanej veci s dohodou, je povinný doučiť chybný Výrobok na adresu: Łąka 260M, 36-004 Łąka, Poľsko. V prípade Zákazníka, ktorý je spotrebiteľom, náklady na dodanie Výrobku hradí Predajca. Ak vzhľadom na typ Výrobku alebo spôsob jeho namontovania, dodanie Výrobku Zákazníkom, ktorý je spotrebiteľ, bolo by nadmerne sťažené, Zákazník je povinný sprístupniť Výrobok Predajcovi na mieste, v ktorom sa Výrobok nachádza.

6.7.      Podľa článku 558 § 1 občianskeho zákonníka zodpovednosť Predajcu z titulu ručenia za zhodu predanej veci s dohodou, je v prípade Zákazníka, ktorý nie je spotrebiteľ, vylúčená.