V obchode Jazgot nájdete krátke a konkrétne odpovede na najčastejšie kladené otázky.
Dostanem za svoje nákupy faktúru s DPH?
Áno. Ak chcete dostať faktúru, pri zadávaní objednávky vyberte vo formulári údajov možnosť "Spoločnosť" a zadajte fakturačné údaje.
Môžem si svoju objednávku vyzdvihnúť osobne? A ak áno, kde?
Áno, objednávku si môžete vyzdvihnúť osobne v našom hlavnom sklade pri Rzeszowe (36-004, Łąka 260M). Sklad je otvorený od 8:00 do 16:00.
Ako môžem zmeniť svoju objednávku?
Objednávku môžete zmeniť len dovtedy, kým ju od nás neprevezme kuriér. Ak to chcete urobiť, čo najskôr nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom.
Ako dlho je proforma platná?
Proforma je platná 10 dní. Tak dlho bude rezervácia trvať.
Ponúkaš službu
Áno, ponúkame autorizovaný servis vozíkov z našej ponuky, ako aj iných značiek. Servis vykonávame na území Poľska, v našom sídle pri Rzeszowe.
Kde nájdem potvrdenie svojej objednávky?
Zákazník dostane potvrdenie objednávky e-mailom. Je k dispozícii aj v zákazníckom účte po prihlásení.
Kde nájdem potvrdenie svojej objednávky?
Zákazník dostane potvrdenie objednávky e-mailom. Je k dispozícii aj v zákazníckom účte po prihlásení.
Ako môžem skontrolovať stav svojej objednávky?
Môžete si to skontrolovať po prihlásení do svojho konta. Bude viditeľná v histórii objednávok. O zmenách stavu objednávky informujeme zákazníkov aj e-mailom.